اگر در مورد مسیحیت سوال دارید

ما جواب سوالات شما را داریم.

اگر در جستجوی عیسی مسیح هستید ما خوشحال می شویم کمکتان کنیم. شما می‌توانید با یک مشاور مسیحی صحبت کنید. برای اینکار کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.

مسیحی شدن به معنای ایمان آوردن به عیسی مسیح به عنوان خداوند و نجات دهنده است

این عقیده تصدیق می کند که مسیح خداوند است، که از آسمان به زمین به شکل انسان تجسم یافت تا مشکل گناهان، گناهانی که بشریت را به طور کامل از خدا جدا کرد، حل کند. طبق کتاب‌مقدس، مزد گناه مرگ است، بنابراین بشریت مستحق مجازات خدا در جهنم بود. با این حال، خدا در عشق خود به همه مردم بدون در نظر گرفتن نژاد، جنسیت یا ظاهر، مسیح را فرستاد تا مجازات کامل گناهان را بپذیرد و به جای انسان بمیرد. او بی گناه بود، اما برای مردم مرد و بر مرگ و شیطان پیروز شد و به کسانی که به کار او اعتماد و ایمان دارند زندگی جاودانی عطا کرد.

 

برای مسیحی بودن باید به مسیح ایمان داشت و از گناهان گذشته خود توبه کرد و با کمک روح‌القدس که مسیح به ایمانداران وعده داده بود از آنها روی گردانید. این ایمان و توبه با تصدیق این امر همراه است که از طریق قربانی مسیح، عدالت برقرار شده است و به شخص اجازه می دهد مسیحی شود و خدا را "پدر آسمانی" بخواند.

 

آیا به عشق و فداکاری مسیح ایمان دارید؟

آیا مشتاق هستید که دعا کنید و نزد خدا به گناهان خود اعتراف کنید؟ آیا مایلید ایمان خود را به قربانی شدن مسیح برای گناهان خود اعلام کنید، و از خدا بخواهید که زندگی شما را با قدرت روح‌القدس تغییر دهد و شما را به عنوان فرزند خود برای همیشه بپذیرد؟

 

کلام خدا در کتاب رومیان باب ۱۰ آیه ۹ تا ۱۳ می‌فرماید: 

زیرا اگر به زبان خود عیسی خداوند را اعتراف کنی و در دل خود ایمان آوری کهخدا او را از مردگان برخیزانید، نجات خواهی یافت. چونکه به دل ایمان آورده می‌شود برای عدالت و به زبان اعتراف می‌شود بجهت نجات. و کتاب می‌گوید «هرکه به او ایمان آورد خجل نخواهد شد.» زیرا که در یهود و یونایی تفاوتی نیست که همان خداوند، خداوند همه است و دولتمند است برای همه که نام او را می‌خوانند. زیرا هر که نام خداوند را بخواند نجات خواهد یافت.

اگر به صحت این کلام باور دارید، هم‌اکنون به حضور عیسی دعا کنید. او دعای شما را خواهد شنید. شما می‌توانید با کلماتی ساده و از ته دل دعا کنید و یا می‌توانید دعایی که در زیر نوشته شده است را تکرار کنید:

خداوند عیسی، من به تو نیاز دارم. ممنونم که بخاطر گناهان من جان خود را بر روی صلیب دادی. من با کمال میل تو را به عنوان نجات دهنده و پروردگار خود می‌پذیرم. از تو سپاسگزارم که گناهان مرا بخشیدی و  به من زندگی ابدی عطا کردی. تو سکّان زندگی مرا بدست بگیر و هادی و پادشاه زندگی من باش. مرا تبدیل به شخصی بساز که دوست داری باشم. آمین

ما مشتاقیم تا داستان زندگی شما را بشنویم. احساس روزی که بزرگترین قدم زندگی خود را برمی‌دارید فراموش نشدنی‌ است. ما نیز هنوز تجربه روز اول ایمان خود را بیاد داریم. مهم نیست در حال حاضر چه احساسی دارید یا در افکار شما چه می‌گذرد، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم . ما می‌توانیم به شما نشان دهیم که چگونه آرامش خدا را داشته باشید. برای گفتگو با ما، دکمه زیر را کلیک کنید.